Ποιοί ωφελούνται από την Μεθόδο Tomatis®;

Posted on by
Ακουστική Εκπαίδευση
Από την “Ακουστική Εκπαίδευση” της Μεθόδου Tomatis® ωφελούνται:
  • Τα άτομα που επιθυμούν να κρατήσουν την ικανότητα ακρόασης σε καλό επίπεδο και με τον τρόπο αυτό να διατηρήσουν την επικοινωνία με τον κοινωνικό τους περίγυρο, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, η “Ακουστική Εκπαίδευση” της Μεθόδου Tomatis® διευκολύνει την ικανότητα για επικοινωνία καθώς και την δημιουργία κοινωνικών σχέσεων, ιδιαίτερα σε άτομα που έχουν διαγνωστεί με διαταραχές φάσματος αυτισμού / διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή – Leo Kanner’s syndrome, σύνδρομο Hans Asperger (AS), Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας (HFA) ή διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή-μη προσδιοριζόμενη αλλιώς (PDD-NOS), σύνδρομο Andreas Rett, κ.ά
  • Όλοι όσοι εργάζονται με τα αυτιά και τη φωνή τους – καθηγητές, δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, προσωπικό παιδικών σταθμών, εκφωνητές, τραγουδιστές, μουσικοί, ηθοποιοί, διερμηνείς, εκπαιδευτές, δικηγόροι, ιερείς, πολιτικοί, εμπειρογνώμονες … και μητέρες, πατέρες, γιαγιάδες, παππούδες …

  • Όσοι επιθυμούν να βελτιώσουν το “γνωστικό σχήμα’” του σώματός τους και να ενισχύσουν την ισορροπία τους, την αντίληψη του χώρου ή την αίσθηση του χρόνου και του ρυθμού. Η Μέθοδος Tomatis® είναι εξαιρετικά κατάλληλη για άτομα με κινητικές δυσκολίες, αθλητές, χορευτές, κλπ.

  • Οι έγκυες γυναίκες, που πρέπει να ρυθμίσουν την ισορροπία τους. Η “Ακουστική Εκπαίδευση” της Μεθόδου Tomatis® διευκολύνει τον τοκετό καθώς και την επικοινωνία με το έμβρυο.

έγκυες γυναίκες

  • Όσοι φαίνεται να χάνουν την απόλαυση της ζωής επειδή είναι κάτω από πολλή πίεση ή γιατί δεν εισπράττουν πραγματική ευχαρίστηση από αυτό που κάνουν … με άλλα λόγια, … όταν η ‘’εσωτερική ατομική ισορροπία, … δεν έχει πλέον ισορροπία‘. Η “Ακουστική Εκπαίδευση” της Μεθόδου Tomatis® βοηθά στην ρύθμιση των συναισθηματικών διαταραχών, όπως η κατάθλιψη, το άγχος ή το στρες, κ.ά.

  • Αυτοί που επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν την γνώση μιας ξένης γλώσσας. Η “Ακουστική Εκπαίδευση” της Μεθόδου Tomatis® βοηθά στην “ενσωμάτωση” “εσωτερικοποίηση” του ρυθμού και της μελωδίας μιας ξένης γλώσσας και επομένως και της προφοράς, επειδή με την Μέθοδο Tomatis®, η ξένη γλώσσα «απορροφάται» από τους μύες του έσω ωτός.

  • Τα παιδιά και οι νέοι με μαθησιακές δυσκολίες, γλωσσικές διαταραχές ή διαταραχές της προσοχής και υπερκινητικότητα. Η ‘’Ακουστική Εκπαίδευση’’ της Μεθόδου Tomatis® προσφέρει ένα χέρι βοήθειας στους μαθητές με ιδιαίτερες δυσκολίες στην ανάγνωση, στην γραφή, τους υπολογισμούς και τους πρακτικούς χειρισμούς, στη συγκέντρωση και προσοχή, κλπ. Επιπλέον, παρέχει μεγάλη υποστήριξη στην προετοιμασία και την μελέτη των μαθητών και των φοιτητών για τις εξετάσεις, -πανελλαδικές, πτυχιακές, κ.ά.

Μαθησιακές Δυσκολίες

Πληροφορίες:    Διαδρομές Μάθησης Ελλάς –  Tomatis® Ελλάς